divendres, 10 de juny del 2011

TRIATLÓ DE MATARÓ

El diumenge dia 5 de juliol es va celebrar la triatló de Mataró.

El meu primer trialtló Sprint de l'any.

Durant la setmana no em vaig trovar gaire bé , peró no m'ho podia perdre, aixi que el diumenge em vaig aixecar a les 6.00 del demati i cap a Mataró, la sorpresa es que estava plovent ,aixó no ajuda gaire aquesta hora del dematí peró tot i aixi, carrego la bici i el neopré i me'n vaig cap a Mataró.

A Mataró també plou :( quan ja tenia la bici a boxes van suspendre el tram de bici davant la perillositat de caigudes, aixi que la triatló que en un principi eran
750 m nedant
20 km en bici
5km a peu
es va transformar en una mena de duatló al mar.
1000 m nedant
5 km a peu.
Els 1000 metres els vaig nedar en 19 minuts sent el 273 de 700 de la classificació general.



Aqui sortint de l'aigua soc el segon de la foto jeje.

La carrera a peu ja va ser un altre història, ja que correr no es lo meu, aixi que aqui em van adelantar molta gent que habia pasat a l'aigua quedant el 420 de la clasificació general amb un temps total de 46´49".



Un cop finalitzat ja feia bon temps"después de la tempestat viene la calma"
Aqui a la foto estic amb el company José Luís company de facultat que també va fer un bon paper.

Per cert gràcies a la Vane la seva novia per les fotos.


Un altre repte superat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada