dilluns, 25 d’octubre del 2010

Travessa al cap Norfeu

Diumenge 24-10-10

Avui el dia a começat molt aviat a kes 6.00 ha sonat el despertador, després d'esmorzar he agafat el cotxe,encare de nit i he posat direcció a Roses.
A las 8.00 ja era al port esportiu de Roses, el dia una mica enboirat, peró el mar semblaba molt tranquil, per tant, ja en mentalitzava que fariem la travessa llarga de 5,7 km.

Recullo el meu dorsal mentres vam arrivan altres 100 i escaix companys, a les 9.00 h enbarquem per dirigir-nos cap a la Cala Jóncols.
Les sensacions són bones, el paisatge maravellós,l'entorn inigualable, peró l'aigua està a uns 17,5º s'agraix el neopré.

La sortida de la segona onada, la meva es a les 10,30 15 minuts mes tard que la primera i 15 minuts avans que la tercera, que són els megacraks.

Començo a nedar, veig que els del meu grup tirant molt ràpid em costa seguir-los i necessitu escalfar una mica els musculs, els deixo tirar i ja els atraparé penso, tot just acabem de començar.

A mitja cursa començo atrapar gent i no se si son de la primera ona o de la meva, de sobte en pasesn dos projectils pel costat dos nedadors de la 3 ona super llescats un ritme acollonant impossible de seguir-los.

No em dono compte i em paso l'abituallament miro el rellotge i porto 1 hora encare em falta 50 minuts més i començo a notar el cansanci i el fred.

Paso uns moments difícils amb sensacions dolentes de rampes als bessons, de moment les vaig controlant.Intento concentrar-me en el paisatge que es meravellós i tenir pensaments positius per tal de tranquilitzar-me´

ja veig l'arrivada a uns 1000 metres ja em queda menys.

A uns 500 metres em pasa un nedador sense traje en Miquel Sunyer em sembla, intento seguir-lo i gracies a portar traje el puc aguantar peró al final em treu 100 metres.

Per fi una de les millors sensacions l'arrivada Cala Montjoi despres de 2 hores 2 minuts 44 segons ara ens espera unes refrigeris un brou calentet que s'agraeix i uns bunyols dolços, AH!! i uns masatges.GENIAL.

Una experiència enriquidora, uns ambient molt macu i un altre nedarepte aconseguit.

Records per en Jordi de Figueres que ens varem conèixer avui un tiu puta mare, a veure si m'animo i ens veiem alguna sortideta d'aquestes que feu per la costa brava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada