dimecres, 27 de juny del 2012

Nou repte Sant Feliu - Tossa de Mar.










11 km separen aquestes localitats costaneres per mar, tot esta preparat per aquest dissabte dia 31 de Juliol fer la travessa organitzada per Marnaton.

Com ja sabeu estic preparant el creuament de l'estret aquest setembre, i m'estava plantejant fer-lo sense neoprè, per tant aquesta travessa entra dins de la meva preparació.

Aquest havia de ser un dels reptes més complicats als que me enfrontat fins ara ,a més de per la distància, la més llarga que mai , també per la intenció de fer-la sense neopré.

vaig comentar aquesta intenció a la organització però aquesta ha sigut la seva resposta "
  • El nostre reglament especifica que l'us de neoprè és obligatori. Per motius de seguretat al ser una travessia tan llarga i per si tinguéssim la presència de medusses el trobem més que adient.
    És veritat que en comptats casos h...i han nedadors que acreditant un gran currículum esportiu ens han sol.licitat nedar sense. Si vols pots enviar el teu a info@marnaton.com i la organització estudiarà el teu cas en particular.
    Sabem que la sensació de nedar sense neoprè és de llibertat però com a organitzadors volem garantir la seguretat de tots els participants i fer excepcions cada vegada ens agrada menys.
    Estudiarem, però, en un futur organitzar alguna travessia sense neoprè.
    Moltes gràcies per la teva comprensió!
    Els vostres comentaris sempre ens ajuden a millorar i ens fan reflexionar.
    Salut i braçades!
No es el meu cas , no em soc un nedador professional, ni per tenir un gran currículum esportiu així que suposo que no em deixaran.

Així que m'he buscat la vida i gràcies als amics de nedaelmón i en concret al seu gerent Marc Caballé.




M'han cedit un neopré de la marca Mako model Extreme perquè el provi en aquesta cursa, ja que el meu actual per llargues distàncies no és molt adient, aixi que dintre de lo dolent hi ha una part bona provar un topgama de Mako, ja estic frisant per provar-lo....

MAKO NEOPRENO EXTREME MAN 2012
Moltes gràcies nedaelmón ja us explicaré sensacions.......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada